Vi kryssar mot serieledarna med siffrorna 1-1 (0-1)!!!
Vi börjar matchen helt ok även om vi känns lite stressade när vi har bollen. Tyvärr kan lite nervositet ha smygit sig in när vi blir för avvaktande i presspelet i den 9e minuten när Team Hudik fångar upp en boll strax utanför vårt straffområde. Vi blir för avvaktande vilket gör att Team Hudik får tid på sig att placera in ett skott bakom Jennifer. En kalldusch till start får man säga. Resten av matchen utbyter vi chanser med varandra där vi dels hade kunnat gjort minst ett mål med lite mer distinkthet i vår attityd men vi styrde också undan många av motståndarnas farligheter tillsammans.