Marma IF

Matchnummer: 080101102
Seger mot Marma!
2022-09-03 08:43
Grattis säger vi till Philip Johansson som gjorde sitt första A-lags mål! Här tillsammans med kvtteringsskytten Dennis Sjölén och tvåmålskytten Jesper Koskinen.

Iggarna gjorde sitt för att hålla toppstriden vid liv när man på lördagen vann borta mot Marma IF med 4-1.

- Vi visste om att detta skulle bli tufft mot ett rutinerat lag och en lite svårspelad plan och sett till förutsättnigarna så tycker jag vi genomför och kontrollerar matchen bra. Vi kunde ha gjort några mål till i andra halvleken det är väl det man kan anmärka på men i stort så får vi ge godkänt, summerade Iggarnas tränare Elias Akbal matchen.

Återkommer med plusligan!